25.2.09

Välkommen till min blogg. Jag kommer då och då att visa vad jag åstadkommer i pysselväg. Tyvärr räcker tiden inte till för bloggande varje dag, men jag gör så gott jag kan. Mina hobbyer för tillfället kretsar kring kortmakeri, smyckestillverkning, metalltrådsarbeten, glasarbeten i Tiffanyteknik och träarbeten. Hoppas du ska trivas i mitt sällskap.


Tervetuloa blogiini. Tulen silloin tällöin näyttämään askartelemiani juttuja, mutta valitettavasti aika ei riitä jokapäiväiseen bloggailuun. Tällä hetkellä suurin kiinnostuksen kohteeni on korttien tekeminen, sitten tulevat korut, metallilankatyöt, lasityöt (Tiffany) ja puutyöt. Toivottavasti viihdyt kanssani.


Welcome to my blog. Every now and then, when I have the time, I intend to show you what I do in my spare time. I love card making, but on my agenda is also jewellery making, wire works, stained glass works and wood work. Hope you will enjoy my company.

No comments:

Post a Comment