15.11.12

Mitt livs första scrapbookingalster - Elämäni ensimmäinen skräppisivu

Deltog igår kväll i en pysselträff med scrapbooking på programmet. Där gjorde jag mitt livs första scrapbookingalster. För att hitta foton för scrappandet fick jag inventera mitt gamla fotolager, eftersom man skulle ha ett visst tema för sitt alster. Jag kunde ju inte låta bli att flina över mina frisyrer under årens lopp så där var ju ett passande tema. Storleken på scrapsidan är helt fel, bara 17 cm x 17 cm, så därför blev det lite väl trångt på sidan, men det får duga för min första scrappade sida "ever" och kanske också sista.

Osallistuin eilen illalla askartelutapahtumaan, jossa skräppäys oli illan ohjelmana. En ole aikaisemmin skräpännyt, joten nyt oli pakko kokeilla. Kun etsin sopivia valokuvia, huomasin nauravani ääneen kun katselin 80-luvun kampauksia. Siinähän oli sopiva teema. Tämä on siis ensimmäinen ja ehkä myös viimeinen skräppituotokseni.

 

No comments:

Post a Comment