10.3.15

Smakprov på årets födelsedagskort

Ibland blir man bara så frustrerad över Blogger som vägrar samarbeta. Jag bloggar några gånger per år, och sen när jag äntligen gör det så får jag inte in några bilder i bloggen. Grr! 
Vi gör ett nytt försök.

Nedanstående kort gick till en ung dam som fyllde 14 år. Hur är det möjligt, hon föddes ju nyligen, jag förstår inte det här... Det andra kortet nedanom gick till en 11-åring i Hby.
 

Huset gick till en dam i mera mogen ålder. Lyckans ost har bara några år kvar till pensioneringen, man blir ju grön av avund. Födelsedagspresenten var så liten att den rymdes inne i huset.
 

Dom här gick till två 11-åringar som firar födelsedag med några minuters mellanrum.
 

I något skede snöade jag helt in på det här motivet. Har gjort dem i olika färger och utföranden och jag måste nog experimentera lite till innan jag släpper det här motivet.



 

No comments:

Post a Comment