23.3.11

Crafter's Companion Ultimate Pro

Min relativt nya Crafter's Companion Ultimate Pro flyttade hem till en kompis och till ett bättre hem, eftersom jag misstänkte att jag trots allt inte är den kartongtrixare som man borde vara för att ha användning för boxen och hela dess innehåll.

Men skam den som ger sej, nu har jag i stället fått Scor-pal, som jag ska testa, och om den inte används tillräckligt ofta, så får även den flytta till ett bättre hem.

Suhteellisen uusi Crafter's Companion Ultimate Pro-boxini muutti kaverilleni asumaan, siellä se varmaan saa paremman kodin kuin täällä mun luona. Epäilin, etten ehkä sittenkään tee niin paljon sellaisia kortteja, joissa se olisi tarpeellinen.

Mutta, mutta, sitten menin ja tilasin Scor-palin. Saa nähdä, tuleeko sille käyttöä, vai saako sekin muuttaa parempaan kotiin asumaan.

No comments:

Post a Comment