5.3.11

Kort nr 10/2011 - Kortti nro 10/2011

Fick inspiration att pyssla, och då var det dags att testa inköpen från Intohimona skräppäys. Dessutom fick jag orsak att testa födelsedagspresenten som jag köpte till mej själv för nån vecka sen, nämligen en Crafter's Companion Ultimate Pro. Allt har fungerat till belåtenhet, och det blev nu ett kort i rosa. Texten är från Sonja Aldens låt, som jag tycker är en av de bättre svenska tryckarna.

Askarteluinspis iski, ja oli ihan pakko testata mitä saan aikaiseksi Intohimona skräppäys-tapahtuman ostoksilla. Lisäksi itselleni ostama synttärilahja pääsi koekäyttöön, nimittäin Crafter's Companion Ultimate Pro. Kaikki toimi paremmin kuin hyvin, ja lopputulos on roosa kortti, jonka etupuoli näyttää tältä:

Framsidan på det tredelade kortet ser ut så här:


Och när man öppnar rosetten ser kortet ut så här:

Kun rusetti avataan sisäpuoli näyttää tältä:



Jag får bara konstatera att jag kan vara nöjd med mina inköp, dom har visat sej vara värda sitt pris.

********************************************************




No comments:

Post a Comment