15.12.11

Julkort nr 1 / Joulukortti nro 1

Fick för mej att jag skulle kolla hur många julkort jag klarar av att producera under ett par månader, och jag lyckades med drygt 100. En orsak var också att jag har fått dra ett par kortmakerikurser bl.a. på vårt lokala medborgarinstitut, och därför ville jag ha modeller att visa upp för mina kursdeltagare. Mina kort hör till kategorin relativt enkla, för det fanns inte tid att börja fluffa till dom i större utsträckning.

Det första julkortet är en enkelt kort med utstansat motiv.

Aloitin joulukorttimaratonin pari kuukautta sitten, koska halusin nähdä montako korttia pystyn tekemään ennen joulua. Niitähän tuli valmistettua yli 100 kpl. Eräs syy tähän suureen määrään oli myös se, että olen saanut vetää pari kurssia mm.paikallisessa työväenopistossa, ja siksi halusin runsaasti malleja kurssilaisia varten. Kaikki kortit kuuluvat kategoriaan helppoja kortteja, koska aikaa ei ollut sen suurempaan tuunaamiseen.

Ensimmäinen joulukortti on yksinkertainen, reki ja porot stanssattu.

No comments:

Post a Comment