6.11.09

StampARTic- utmaning : Ett snöklätt landskap

För första gången i mitt liv ska jag delta i StampARTics utmaning. När jag såg modellen fick jag någon form av aha-upplevelse, och slutresultatet syns nedan. Och det passar bra med ett snöklätt landskap, eftersom vi fick den första snön som stannat kvar mer än ett dygn här i södra Finland i går och i dag. Färgerna på bilden stämmer inte överens med originalet, för kortet fotades när det var mörkt och dystert, och blixten förstör ju alltid alla färger mer eller mindre. Och inte syns glittret i träden och på snön heller. Men detta landskap får mig alltid att längta efter en riktigt gammaldags vinter, med minusgrader och mycket snö.



En närbild av landskapet, tyvärr syns inte glittret så bra.



Tack för att du tittade på mitt alster.

1 comment:

  1. Nydelig kort!
    Så vakker vinterstemning!
    Takk for at du deltar.

    Klem,
    Jorunn

    ReplyDelete