21.3.09

Brunt kort/Ruskea kortti/Brown card

Krafterna börjar småningom återvända, så jag fick till stånd ett kort till en kompis som fyller i morgon. Av någon anledning blir kortet alltid felvänt när jag kopierar in det i mitt inlägg, så det är väl för brett. Här har jag använt sådant som jag köpte på Leimailutaivas: stämplar, stämpelfärger, mask, Spellbinders stansar.

Kunto tuntuu hieman paremmalta, joten sain tämän kortin aikaiseksi. Synttärit ovat huomenna. Käytin tässä Leimailutaivas-tavaraa: leimasimia, leimasinvärejä, maskia, Spellbinders stanssia. Jostain syystä kortti ei taivu siihen "asentoon" mihin minä sen haluaisin. Se on varmaan liian leveä tähän postaukseen.

I feel a little better today, so I made this card for a friend whose birthday is tomorrow.

2 comments:

  1. Kiitos kommentistasi blogissa:) Siitä hyvästä löysinkin sivusi, joka onkin mulle ihan uusi tuttavuus. Hetken aikaa täällä selailin ja kaikkea kivaahan täältä löytyikin. Kommentin halusin jättää juuri tämän kortin kohdalle, koska se on minustä täydellinen kokonaisuus, värejä myöten:)

    ReplyDelete
  2. Sväng på dina bilder så att man sir någo! :D /Mecki å Voni

    ReplyDelete