25.3.09

Jag har fått spatt/Olen pimahtanut/I've gone mad

Jag måste ha fått vattkoppor på hjärnan också, för nu kan jag inte sluta använda den här festklänningsstämpeln. Men den är ju fin. Och så fick jag prova de nya blommorna från Mihanna som verkligen pryder vilket kort som helst. Kartongen är densamma grova kartongen i khakigrönt som i mitt tycke passar såå bra till den eleganta stämpelbilden.


Ilmeisesti vesirokko on tehnyt tuhoa aivoilleni, koska en pysty lopettamaan tämän juhlamekkoleimasimen käyttöä. Mutta onhan se hieno. Ja nyt sain myös kokeilla Mihannan uusia kukkia, jotka tekevät ihmeitä kaikille korteille. Korttipohja on samaa paksua käsintehtyä khakinväristä kartonkia, jota olen käyttänyt tämän leimasinkuvan kanssa, ja joka sopii siihen niin hyvin.


My brain must have been damaged from the chickenpox, because I can't stop using this beautiful party dress stamp. And I got to use the wonderful flower from Mihanna on this card. It's pretty, isn't it?



No comments:

Post a Comment