22.3.09

Städdags/Siivouspäivä/Cleaning day

I dag blev inga kort gjorda, för jag sorterade bland mina pysselgrejor. Nu är allt välorganiserat igen en kort tid tills jag igen river upp allting och det ser ut som om en orkan hade svept in över mina pysselhyllor. Det enda jag gjorde i kortväg var att testa några relativt nya stämplar från Rubber stamp Tapestry beställda från Heinikka.

Tänään en saanut kortteja aikaiseksi, koska askartelukamojen järjestäminen uudelleen vei monta tuntia. Nyt on kaikki taas tiptop-kunnossa, kunnes aloitan korttitehtailun ja hyllyt näyttävät siltä kuin pyörremyrsky olisi käynyt kylässä. Testailin ainoastaan muutamia uusia Heinikasta tilattuja Rubber stamp Tapestryn leimasimia.

Today I got tired of all the mess in my craft room, so I decided to clean up and organise everything that I use in card making. Now my room looks tidy, but God knows for how long. When I start my card making factory the room tends to look as if a hurricane swept in. What comes to card making I only tested some relatively new stamps from Rubber stamp Tapestry today.


No comments:

Post a Comment